loading...
بارش اس ام اس
علیرضا بازدید : 107 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت
تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت . . .

***

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم ، فردا را چه کنم ؟

***

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

***

دلتنگم ، مثل مادری بی سوادی که دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شماره اش رو بگیره . . .

***

برمستی من حد سزاوار زدند
با شک و یقین تهمت بسیار زدند
حلاج شدم ولی به کفرم سوگند
دلتنگ تو بودم که مرا دار زدند . . .

***

دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم
دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد . . .

***

من تنگ دلم یا که جهان تنگ شده
تیره بصرم یا افق این رنگ شده
گوش من بی حوصله بد میشنود
یا ساز طبیعت خشن آهنگ شده . . .

***

زمزمه دلتنگی ام را به نسیم میسپارم تا به تو برساند همیشه به یادت هستم . . .

***

کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلتنگم عجیب است !

***

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده ، خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

***

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هرروز بهم زنگ میزنی
یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی
من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . . .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
میگویند متولد11 بهمن عاشق گل سرخ رنگ سرخ و هر چیز سرخ شیفته راه رفتن زیر باران البته بدون چتر شبها بی خواب است و روزها بی تاب دلباخته غروب دریا و طلوع رویاست... تنهاست... و سرنوشتی دارد پر از خطوط سردرگم و مبهم . آرزوهای کوچک نه چندان بزرگ دارد هر وقت به آرزویتان رسیدید دعایش کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 13,928
  • کدهای اختصاصی