loading...
بارش اس ام اس
علیرضا بازدید : 111 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)
0 0
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام



O,,
I”

L

 

….,O

L”       
 

O


I


L

 

,…./”””;|O


تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.


 



. To

.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @




1
.
2
.
3
تموم شد!

^^

((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!
 
 


@. . .

+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!


10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟


.


کجا قایم شدی؟


.


آهان پیدات کردم


.+""+  .+""+.

+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"

/) /)
         @@ _____/
         / /    ____   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!




م♥

          ی♥
              ب♥
             و♥
          س♥
        م♥
 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~
 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


*   *     *  *


*       *


*          *


*      *    *


این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.




~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~
 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.




fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*


*


*


*


Jat Paiintar Az In Harfast


*


*


*


*


*


**..  ..**.


*.     *     .*

 *.        .*
 * _ *

jat in jast!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
میگویند متولد11 بهمن عاشق گل سرخ رنگ سرخ و هر چیز سرخ شیفته راه رفتن زیر باران البته بدون چتر شبها بی خواب است و روزها بی تاب دلباخته غروب دریا و طلوع رویاست... تنهاست... و سرنوشتی دارد پر از خطوط سردرگم و مبهم . آرزوهای کوچک نه چندان بزرگ دارد هر وقت به آرزویتان رسیدید دعایش کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 13,929
  • کدهای اختصاصی