loading...
بارش اس ام اس
علیرضا بازدید : 119 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام…

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را !!!   

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

فکرکردی sms فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستم زیرسنگه؟ نه گلم دلم واست تنگه.  

 

=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

غروبا وقتی که خورشید ته دریا میمیره،

دلم از دوری تو قد یه دنیا میگیره…  

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

چندیست زیاران قدیمی خبری نسیت

از آن خوبی و محبت اثری نیست

چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست  

 

=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

ستاره های اسمون فدای ۱لحظه نگات

کجایی تک ستاره ام، خیلی دلم تنگه برات  

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=  

 

صدایت را گر لحظه ای قرضم میدادی احساسم را فریادت میکردم … شاید زیر خشم این فریاد بشکند این فاصله ها…  

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

اتل متل گلابی دلم تنگه حسابی

یه روز با خرج خودت، میبرمت کبابی!  

=-=-=-=-=-=-=-=-=-

احساس غربت میکنم وقتی کنارم نیستی

با اشک خلوت میکنم وقتی کنارم نیستی

تصویر زیبای تو را کنج دلم چسبانده ام

او را زیارت می کنم وقتی کنارم نیستی 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

هر وقت دلم برات تنگ میشه یه ستاره از آسمون می افته پایین.

بنابراین هر وقت به آسمون نگاه کردی دیدی تاریک و هیچ ستاره ای پیدا نکردی ، بدون همش تقصیر توه ، چون منوخیلی دلتنگ کردی 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

اشک چشام جمع شده، یواش یواش سنگ شده، خبر داری …..{اسم طرف} دلم برات تنگ شده؟!

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

غروب برات چه سخته وقتی غریبه باشی / وقتی عزیزی داری ولی پیشش نباشی 

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=

دل…
این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند 

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

تو از هر نزدیکی به من نزدیکتری ،

دوری و فاصله فقط برای کسانی معنی داره که دلهاشون از همدیگه دوره !

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

دو چشمت طرحی از باغ بهشته، جدا از تو برام دنیاچه زشته

تو آنجا بی منو من بی تو اینجا، چه باید کرد کار سرنوشته…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
میگویند متولد11 بهمن عاشق گل سرخ رنگ سرخ و هر چیز سرخ شیفته راه رفتن زیر باران البته بدون چتر شبها بی خواب است و روزها بی تاب دلباخته غروب دریا و طلوع رویاست... تنهاست... و سرنوشتی دارد پر از خطوط سردرگم و مبهم . آرزوهای کوچک نه چندان بزرگ دارد هر وقت به آرزویتان رسیدید دعایش کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 13,926
  • کدهای اختصاصی